marți, 2 noiembrie 2010

Update!Va rog cititi...

Dragele mele,
scuzati lipsa post-urilor "make-up related"  insa am o veste mare! Imi voi lua diploma de make-up artist!!!Asta dupa ce voi absolvi cursurile academiei de machiaj.Imi doream foarte mult sa am si aceasta calificare caci ma va ajuta foarte mult in ceea ce deja fac.Numai pasiunea si indemanarea in ale machiajului nu imi dadeau siguranta de care aveam nevoie asa ca m-am gandit sa imi iau si diploma.Lunile Noiembrie si Decembrie vor fi pline de make-up master classes cu o campioana mondiala in machiaj.
Am sa va tin la curent cu progresul meu si intre timp am sa scriu si articole de beauty.Am o gramada de subiecte interesante pe care vreau sa le impartasesc cu voi.Plus ca o sa acumulez si mai multe cunostiinte in urmatoarea luna.

Urmeaza sa scriu un articol despre tratamente naturiste impotriva caderii parului si alte tratamente pentru regenerare plus un articol despre anticearcan, asa ca pana atunci : Stay beautiful!

Daca doriti sa-mi fiti model pentru machiajele pe care le voi realiza in cadrul cursurilor, nu ezitati sa-mi scrieti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu