sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Tratamente naturiste (testate) impotriva caderii parului (part 1-tincturi)

M-am gandit sa scriu acest articol pentru ca m-am confruntat cu aceasta problema, am prietene care au si ele aceasta problema.Ideea e ca persoanele care au scapat de aceste "chinuri" nu prea spun cum au reusit sa o faca.Eu insa voi insira aici toata munca mea de "research" si tot ce am auzit eu de la prietenele mele, persoane avizate, chiar si doctorul dermatolog Nedelcu Ioan.Imi doresc foarte mult sa va ajute aceasta incercare a mea de a aduce cat mai multe "necunoscute" la lumina in ceea ce priveste caderea parului.

Nu voi incepe cu ciclul de viata al parului, cauze ale caderii parului, etc. Pentru asta un search pe google este arhisuficient.

Este o tristete pentru o femeie sa vada in cada zeci de fire de par. Podoaba capilara este foarte importanta pentru o femeie.Tin minte ca aveam o perioada in care dupa ce aplicam balsamul pe par , imi cadeau foarte multe fire si ma demoralizau groaznic. De aceea m-am dus la unul din cei mai buni dermatologi din Romania, dati un search dupa numele Nedelcu si veti vedea ce reputatie buna are...Vizita mea la doctor a durat 10 minute caci domnul doctor avea multe programari...In sfarsit mi-a dat o cura de vitamine si un sampon foarte scump din gama lui de cosmetice (a lot of bullshit).Nu m-a ajutat cu nimic.

Ceea ce m-a ajutat pe mine foarte mult a fost cura cu Zinkit (pastile efervescente de Zinc) si antioxidanti. In acest timp m-am spalat si cu un sampon BIO fara SLS(Sodium Laureth/Lauryl Sulfate)-acest detergent cu un grad de iritabilitate a scalpului de 100%.De atunci ma documentez continuu in ceea ce priveste tratamentele de par.

Cel mai mult ajuta tratamentele de par naturiste, acele masti sau tincturi, carora nu prea le dam importanta.Preferam un tratament profesional de la Joico sau Tigi sau Kerastase iar cand citim eticheta ni se impleticeste limba  pentru ca sunt numai chimicale.Nu zic ca nu au efecte pe termen scurt dar dupa ce nu le mai folosim sansele sunt ca parul sa arate mai rau ca inainte.

Urmatoarele tincturi sunt foarte bune impotriva caderii parului.
Tinctura de mesteacan Se recomanda frectionarea usoara a radacinii parului, cu un amestec de tinctura de mesteacan si tinctura de ardei iute, in proportii egale. 
Tinctura de urzica Se frectioneaza radacina parului cu o combinatie in proportii egale de tincturi de urzica si tinctura de ardei iute. 
Tinctura de usturoi Se foloseste de 1-2 ori/saptamana, prin frectionarea radacinii firului de par. De asemenea, se recomanda folosirea unui sampon natural obtinut din combinarea a doua galbenusuri de ou cu doua linguri din combinatia de tincturi pentru cresterea parului prezentate anterior (urzica, brusture, ardei iute, mesteacan, in proportii egale) si 4 linguri de apa, urmata de o amestecare energica. Samponarile cu ou si tincturi se fac in mod obisnuit, inlocuind samponul sintetic, de 1, 2, 3 ori pe saptamana, in functie de necesitati (lungimea parului, poluarea aerului, etc)
Si tinctura de lavanda este de asemenea foarte buna in stoparea caderii parului.


Nu pierdeti partea a doua!Stay beautiful!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu